Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok.
Zákazník má právo na tovar bez závad a v požadovanej kvalite. Predavajúci zodpovedá za vady, ktoré vzniknú po prevzatí tovaru v záručnej dobe. Na tovar sa vzťahuje 24 mesačná záruka. Reklamácie sa riešia podľa platného reklamačného poriadku Slovenského Obchodného zákonníka a podľa platného zákona o ochrane spotrebiteľa.
Kupujúci (zákazník ) má právo na odstránenie vady bezplatne, včas a riadne.
Spôsob riešenia :
- odstránenie vady opravou
- výmena tovaru
- poskytnutie zľavy z ceny tovaru
- odstúpenie od zmluvy
K reklamovanému tovaru je nutné priložiť Sprievodný list s vypísanými údajmi.
Formulár si môžete stiahnuť tu: Reklamačný list
Reklamácia sa nevzťahuje na bežné používanie alebo opotrebovanie, alebo nevhodným zaobchádzaním, alebo nedodržaním symbolov ošetrovania, apod.
Kupujúci má reklamáciu uplatniť čo najskôr po jej zistení.
Uchovávať doklad o zaslaní.
Tovar vracať v obale (krabici ), ktorá zabezpečí nepoškodenie tovaru počas prepravy.